MAGDESK ticketing sustav predstavlja online aplikaciju koju je moguće pokrenuti iz bilo kojeg web preglednika, s bilo koje lokacije u svijetu.

Riječ je o web aplikaciji koja u sebi sadrži ticketing sustav i bazu znanja. Oba dijela aplikacije nalaze se u istom prozoru, usko su povezani i moguće je, s lakoćom kreirati, uređivati i povezivati zapise.

Baza znanja, kao web aplikacija služi za prikupljanje, unos, organiziranje i pregledavanje znanja. Važno je obratiti pažnju da informacije budu uvijek nove i korisne kako bi korisnik, prilikom pretraživanja podataka uvijek pronašao željenu informaciju jer u protivnom znanje koje je unijeto neće biti iskoristivo.

Ticketing sustav služi kao dodatna pomoć, kako vama tako i vašim klijentima koji mogu pristupiti sustavu i bilo kojem trenutku.

Ticketing sustav nudi kreiranje, uređivanje, dodjeljivanje ticketa i još mnogo drugih mogućnosti, te povezivanje rješenja ticketa s bazom znanja kako bi se znanje podijelilo s korisnicima kojima je to znanje najpotrebnije.

Ticketima se smatraju svi korisnički zahtjevi koji se upućuju vašoj korisničkoj podršci za rješavanjem određenih problema.

U mogućnosti ste isprobati rad na aplikaciji u probnom periodu od 30 dana. Nudimo postavljanje aplikacije na željeno računalo korisnika spajanjem putem interneta. Instalacija uključuje i edukaciju korisnika, te besplatne pozive u probnom roku bez ikakve obveze kupnje softvera.

Ticketing sustav

On-line Ticketing sustavMag ticketing sustav nudi bug tracking rješavanje problema, informiranje i korespondenciju s klijentima i osobljem. Također služi prilikom rješavanja učestalih problema. Tickete je moguće otvoriti i kao neregistrirani korisnik. Administrator aplikacije odlučuje da li će takav ticket biti javno objavljen ili će biti privatan. Privatnim ticketima mogu pristupiti samo korisnici koji su vezani za njega.

Više o ticketing sustavu možete pročitati ovdje.

Knowledge base/Baza znanja

On-line baza znanjaU MAGDESK sustavu nalazi se i baza znanja kojoj je moguće dodavati samostalne članke koji pobliže opisuju nastalu situaciju. U sustav se unose rješenja mogućih problema ili je moguće rješenja ticketa dodavati u bazu znanja. Takva rješenja mogu se koristiti ukoliko netko od korisnika sustava naiđe na isti problem.

Knowledge base predstavlja riznicu znanja bilo kojeg poslovnog subjekta. U suštini, baza znanja predstavlja organiziranu bazu podatka nekog područja, u obliku tekstova i slika, organiziranu po kategorijama radi lakšeg snalaženja, te je mogu koristiti uposlenici i klijenti nekog subjekta.

Više o bazi znanja možete pročitati ovdje.

Konstantne nadogradnje

Konstantna prilagodba aplikacije korisnicima, nadogradnje i usavršavanje postojećih, te kreiranje novih funkcija.

Uz svaku novu nadogradnju šalje se e-mail obavijest, te je moguće sve nadogradnje pregledati na početnoj stranice aplikacije.

Tehnička podrška

Kvalitetna korisnička podrškaTehničku podršku moguće je ostvariti putem: email-a: info@mag.hr, naših telefona, skypa user: maginformatika, te foruma.

Izbornici

Iz izbornika je moguće uređivati postavke korisničkog računa, kreirati tickete, pregledavati tickete prema statusima, pregledavati najnovije vijesti vezane uz aplikaciju i općenite vijesti, pregledavati bazu znanja, te mnoge druge dodatne funkcije.

Fakturiranje

Fakturiranje ticketaOmogućeno je filtriranje ticketa prema datumima za koje se radi izračun, prema projektima, te je moguće uključiti dodatne opcije poput opisa, napomena, te utrošenog vremena na rješavanje subjekta ticketa.

Takvim načinom filtriranja ticketa moguće je imati uvid u utrošeno vrijeme na pojedinom projektu, te vidjeti kolika je naplata sredstava po projektima.

Više o fakturiranju možete pročitati ovdje.

Evidencija aktivnosti korisnika

Kroz MAGDESK je moguće voditi evidenciju aktivnosti korisnika sustava. Svaki korisnik u mogućnosti je evidentirati svoje radno vrijeme, odnosno, evidentirati utrošeno vrijeme po projektima, telefonskim pozivima ili nekom drugom obliku posla koje korisnik obavlja. Svaka aktivnost se povezuje s odrađenom akcijom, projektom i proizvodom, utrošenim vremenom, te je moguće upisati i dodatni opis akcije.

Dodatne funkcije

Online aplikacija

MagDesk predstavlja online aplikaciju bez posebne instalacije na korisničkom računalu. Omogućen je pristup s bilo koje lokacije u svijetu.

Postavke aplikacije

Omogućene postavke aplikacije na nivou administratora i korisnika samog sustava.

Pregled

Kao registrirani korisnik sustava moguće je pregledavati tickete, pretraživati podatke, kreirati iste, te mnoge druge mogućnosti.