Aplikacija Transport nudi jednostavnu pomoć koja će u priličnoj količini zamijeniti ručnu evidenciju i vođenje poslovanja transportne tvrtke.
Korisnici aplikacije mogu na jednom mjestu naručivati prijevoz, kreirati naloge za utovar, putne radne listove, izdavati račune, pretraživati postojeće dokumente, proučavati izvještaje i koristiti još mnogo razvijenih funkcija.
Aplikacija je rađena po narudžbi za veliku prijevozničku tvrtku.
Za sada ne postoje planovi da se aplikacija dalje razvija te se ne nalazi na listi prodajnih aplikacija.
Za sve upite molimo Vas da nas kontaktirate direktno.
Upiti za prijevoz
Moguće je evidentirati telefonske pozive, postavljene upite jer se nikad ne zna kada bi takva evidencija mogla zatrebati u daljnjem radu. Svi upiti nalaze se na jednom mjestu jer se možda baš netko upitao za prijevoz Split – Zagreb, a drugi operater razgovara o polupraznom kamionu za tu relaciju.
Operater koji je zadužen za naručivanje robe, pomoću “čarobnjaka”, unosi potrebne podatke od vrsti robe, dimenzijama i vrsti prijevoza i tako sve do cijene transporta.
Na ovaj način je moguće voditi evidenciju svih upita upućenih prema prijevozničkom društvu.
Više o upitima za prijevoz možete pročitati ovdje.
Naručivanje prijevoza
Nakon evidentiranja upita, ukoliko je klijent zadovoljan informacijama (cijenom i uvjetima), moguće izraditi narudžbu prijevoza. Svaka narudžba sadrži sve relevantne informacije o prijevozu, dogovorenu cijenu i posebne napomene koje bi mogle biti potrebne za izradu fakture, te kasnije moguće nove poslove.
Više o naručivanju prijevoza možete pročitati ovdje.
Putni radni listovi
Vozilo ne može na put bez putnog radnog lista. Moguće je evidentirati put, povezati ga s nalozima za utovar, obračunati troškove, izračunati plaću, odrediti relaciju i akontaciju vozača, te još mnogo toga pomoću putnih radnih listova.
Više o putnim radnim listovima možete pročitati ovdje.
Nalozi za utovar
Nakon zaprimljene narudžbe i naloga za prijevoz izdaje se nalog za utovar koji je temeljni dokument svakom vozaču za prijevoz robe.
Nalog za utovar sadrži sve potrebne informacije od vremena i lokacije preuzimanja robe do podataka isporuke iste.
Više o nalozima za utovar možete pročitati ovdje.
Dozvole za prijevoz
Sve dozvole za prijevoz moguće je evidentirati na jednom mjestu, s potrebnim podacima, datumima, istekom, utroškom i sve drugo što je potrebno kod evidencije dozvola.
Više o dozvolama za prijevoz možete pročitati ovdje.
Izvještaji
Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Omogućen je ispis raznih računa, naloga za prijevoz, putnih radnih lista, spiska dozvola i drugo.
Uvoz podataka
Ukoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka.
Rad s katalozima
Postoji mnoštvo kataloga koji se popunjavaju na jednostavan način, a služe za potpun unos podataka i vođenje poslovanja jedne prijevozničke tvrtke.
Sve se vodi na jednom mjestu, od upita do same narudžbe prijevoza, izdavanja sve potrebne dokumentacije i vođenja dozvola za prijevoz. Isprobajte opcije koje nudi aplikacija Transport.
Više o katalozima možete pročitati ovdje.
Podaci o vozilima
Brinite o svojim vozilima i djelatnicima na najbolji mogući način. Evidentirajte sve promjene, potrebne servise, servisne intervale, podatke djelatnika, povijest korištenja vozila i drugo.
Više o vozilima možete pročitati ovdje.
Rad s računima i predračunima
Bez izdavanja računa nije moguće poslovati. Kontrole uplata, dugovanje klijenata, praćenje kompletnog poslovanja itd.
Postoji mogućnost prilagodbe izgleda računa individualnim potrebama, te nakon konzultacija s našim stručnjacima, vjerujemo da ćete biti zadovoljni stupnjem automatizma izrade računa.
Nadogradnja aplikacije
Ukoliko se javi potreba za novom funkcijom, funkcijom koju trenutno aplikacija ne posjeduje, prilagodba za vlastiti poslovni proces, korekcija PDV-a za posebno tržište i drugo, slobodno nas kontaktirajte. Svim klijentima izlazimo u susret i izrađujemo nadogradnju aplikacije, a prema potrebama i svakom klijentu posebno.
- nadogradnje prema vlastitim potrebama
- praćenje zakonskih promjena
- prilagodba jezika i lokalizacija
- korekcija izvještaja i memoranduma
- […]