Skladišno poslovanje
Aplikacija nudi mogućnost odabira nekoliko vrsta skladišta u kojima se drži roba, rezervni dijelovi i slično. Može ih biti mnogo, a unosi i stavke neovisni su jedan o drugima.
Unos skladišta služi za evidenciju kreiranja primki i otpremnica jer se automatski zna stanje na skladištu.
Unutar pojedinog skladišta prate se brojači dokumenata koji su vezani za to skladište (primke i otpremnice).
Početno stanje skladišta
Kod početka rada s aplikacijom potrebno je unijeti početno stanje materijala na skladištu.
Početno stanje skladišta se zaključava, te se koristi kao početno stanje materijala na skladištu.
Trenutno stanje skladišta
Aplikacija nudi mogućnost praćenja stanja skladišta. Iz jednog prozora aplikacije moguće je vidjeti kolika je količina svih materijala na odabranom skladištu.
Uz stanje svakog artikla moguće je vidjeti i dokumente koji su vezani za taj artikl.
Primke
Primka je dokument koji služi za zaprimanje robe u skladište. U njoj se nalaze podaci dobavljača, broj računa dobavljača, broj računa otpremnice i drugi podaci o dobavljačima. Omogućen je unos više stavaka (materijala) s različitim maržama, porezima i rabatima, iz kojih aplikacija automatski izračunava iznose.
Primke se ispisuju s različitim cijenama (ulazna cijena, nabavna cijena, porez), te ih je moguće prilagoditi individualnim potrebama.
Otpremnice
Otpremnica je dokument u kojem se evidentira izlaz robe iz skladišta. Dokument se automatski kreira čim se račun zaključuje, ali moguće ga je i ručno korigirati ili kreirati.
Inventura
Izrada inventura nikada nije bila lakša. Povlačenjem stanja pojedinog skladišta moguće je na lak način imati uvid u stanje skladišta na jednom mjestu.
Izvještaji inventure
Nakon što je stanje skladišta pravilno evidentirano, moguće je olakšati inventuru s raznim izvještajima.
Odabirom određenih izvještaja dodatno se olakšava preglednost i snalaženje među artiklima koji čine cjelokupno stanje skladišta.
Izvještaji
Omogućeno je kreiranje raznovrsnih izvještaja koji pomažu prilikom uvida u stanje skladišta.
Svaki izvještaj prilagođen je brzom ispisu i korištenju, te pomaže prilikom unaprjeđivanja poslovanja svakog poduzeća.
Odabir skladišta kod kreiranja dokumenata
Kreiranjem dokumentacije moguće je odabrati skladište na kojem se nalaze stavke dokumenata.
Moguće je odabrati jedno skladište ili svakoj stavci dodati skladište na kojem se ta stavka nalazi. Zaključivanjem računa stavke će se ukloniti sa skladišta, te će biti kreirani dokumenti vezani za pojedina skladišta.