Skladišno poslovanje predstavlja specijaliziranu aplikaciju koji vodi računa o robno-materijalnom poslovanju subjekata bilo koje vrste i veličine.
Aplikacija nudi cjelokupnu evidenciju ulaska i izlaska robe sa skladišta, kreiranje dokumentacije o povratu artikala, kreiranju odobrenja i reversa, te je moguće kreirati mnoštvo godišnjih i periodičnih izvještaja .
Podaci se unose samo jedanput što osigurava smanjenje pogrešaka, a svaki korisnik aplikacije može pristupiti samo podacima koji su mu omogućeni putem korisničkih prava.
Uvoz podataka
Ukoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka.
Katalozi
Katalozi sadrže sve podatke koji su potrebni za rad s aplikacijom. Jednostavna izmjena i dodavanje podataka omogućena je preko glavnih i pomoćnih općih kataloga.
Glavni katalozi aplikacije posebno su izdvojeni radi učestalosti korištenja.
Više o katalozima možete pročitati ovdje.
Skladišno poslovanje
Evidencija kompletnog skladišta, kartice artikala, neograničen broj skladišta na raznim lokacijama, promet skladišta, upozorenje na kritične količine, te još mnogo toga u modulu skladišno poslovanje.
Više o skladišnom poslovanju možete pročitati ovdje.
Naručivanje robe
Aplikacija nudi mogućnost naručivanja robe na skladište. U isto vrijeme omogućeno je evidentiranje dolaska robe po dobavljaču i evidencija neisporučene robe.
Zaključene i nezaključene narudžbenice, te narudžbenice za koje nije ispostavljena sva roba razlikuju se po boji zapisa kako bi se lakše razlikovale među mnoštvom dokumentacije.
Više o naručivanju robe možete pročitati ovdje.
Odobrenja i povrat artikala
Kroz aplikaciju je omogućeno kreiranje odobrenja za pojedine artikle koji se kreiraju iz primki, dok je povrat artikala moguće kreirati iz primke i iz otpremnice.
Dokumenti su povezani tako da je u svakom trenutku moguće imati uvid za koje dokumente je kreirano pojedino odobrenje ili je vraćen artikl na skladište.
Više o odobrenjima i povratu artikala možete pročitati ovdje.
Raspored i zakazivanje termina
Kreiran je modul Raspored radi što bolje učinkovitosti, pregled zauzetosti korisnika, mogućnost preciznog zakazivanja termina, te stalni prikaz važnih informacija kao npr. zakazivanje i prikaz važnih sastanaka.
Više o rasporedu možete pročitati ovdje.
Razne funkcije
- Evidentiranje svih partnera i dobavljača
- Razni izvještaji i analize
- Kritične količine
- Besplatno korištenje programa 30 dana
Više o funkcijama možete pročitati ovdje.
Nadogradnje
- Nadogradnje prema vlastitim potrebama
- Praćenje zakonskih promjena
- Prilagodba jezika i lokalizacija
- Korekcija izvještaja i memoranduma
- Individualne nadogradnje po želji i potrebi korisnika
- […]
Izvještaji
Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih računa i ostale dokumentacije, do prometa skladišta, neisporučene robe po dobavljačima, te statistike odabirom raznih kriterija.
Više o izvještajima pročitati ovdje.
Prilagodba ispisa
Svaki ispis prilagođen je lakom korištenju i ispisu na pisač. Ispis otpremnica, primki i ostalih dokumenata moguće je prilagoditi svakom korisniku po individualnim zahtjevima i potrebama, s logotipom poduzeća i dodatnim jedinstvenostima koje korisnik sam zatraži.
Pretraživanje
Napredne mogućnosti pretraživanja omogućuju najjednostavniji način pronalaska starijih zapisa uz poznato sučelje.
Odabirom više kriterija pretraživanja moguće je suziti prikaz rezultata neovisno radi li se o par desetaka zapisa ili stotinama tisuća zapisa.
Više o pretraživanju možete pročitati ovdje.