Robno materijalno poslovanje (ERP – Enterprise Resource Planning System) predstavlja informatički sustav koji vodi računa o svim operativnim procesima unutar poduzeća.
Robno-materijalno poslovanje podrazumijeva spoj više aplikacija u jedinstveni sustav što smanjuje troškove i vrijeme jer se sve vodi na jednom mjestu. Omogućava opcije od vođenja narudžbe materijala s evidencijom dolaska robe po dobavljačima do evidencije ulaznih i ispostave izlaznih faktura partnerima.
Aplikacija omogućava pristup svim dokumentima na jednostavan način, te povezivanje istih sa skeniranim dokumentima ili dokumentacijom u drugim formatima.
Podaci se unose samo jedanput što osigurava smanjenje pogrešaka, a svaki korisnik aplikacije može pristupiti isključivo podacima koji su mu prustupačni tj. omogućeni, kroz određena korisnička prava.
Uvoz podataka
Ukoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka.
Katalozi
Katalozi sadrže sve podatke koji su potrebni za rad s aplikacijom. Jednostavna izmjena i dodavanje podataka omogućeni su korištenjem glavnih i pomoćnih općih kataloga.
Glavni katalozi aplikacije posebno su izdvojeni radi učestalosti korištenja.
Više o katalozima možete pročitati ovdje.
Knjiga URA, Knjiga IRA
Evidentiranje ulaznih i izlaznih računa, automatsko ili ručno kreiranje unosa sistemom zaključivanja dokumenata. Evidencija stanja naplate, statusa računa, načini plaćanja te izvještaj prometa u razdoblju, ovisno o načinu plaćanja, ispis knjige prema načinu plaćanja u razdoblju ili po dobavljačima itd.
Više o dokumentima možete pročitati ovdje.
Skladišno poslovanje
Evidencija kompletnog skladišta, kartice artikala, neograničen broj skladišta na raznim lokacijama, promet skladišta, upozorenje na kritične količine, prikaz stanja u izradi računa, te još mnogo toga u modulu skladišno poslovanje.
Više o skladišnom poslovanju možete pročitati ovdje.
Blagajničko poslovanje
Evidencija kompletnog blagajničkog poslovanja, kreiranje više blagajni, automatsko kreiranje blagajničkog dnevnika, izrada uplatnica i isplatnica, obrada salda, stanja i donosa kroz blagajničke dnevnike, izvještaji i još mnogo toga u modulu blagajničko poslovanje.
Više o blagajničkom poslovanju možete pročitati ovdje.
Prilagodba ispisa
Svaki ispis prilagođen je lakom korištenju i ispisu na pisač ili izvoz u aplikacije poput PDF-a i sl. Ispis izvještaja, računa i ostalih dokumenata moguće je prilagoditi svakom korisniku prema individualnim zahtjevima i potrebama, s vlastitim logotipom poduzeća i dodatnim jedinstvenostima po želji korisnika aplikacije.
Raspored i zakazivanje termina
Kreiran je modul Raspored radi što bolje učinkovitosti. Omogućen je pregled zauzetosti korisnika, mogućnost preciznog zakazivanja termina, te stalni prikaz važnih informacija kao npr. zakazivanje važnih sastanaka.
Više o rasporedu možete pročitati ovdje.
Računi, ponude i predračuni
Bez izdavanja računa nije moguće poslovati. U aplikaciji su omogućene kontrole uplata, dugovanje klijenata, praćenje kompletnog poslovanja. Postoji mogućnost prilagodbe izgleda računa vlastitim potrebama, te nakon konzultacija s našim stručnjacima, vjerujemo da ćete biti zadovoljni stupnjem automatizma izrade računa.
Više o računima i ponudama možete pročitati ovdje.
Odobrenja i povrat artikala
Kroz aplikaciju je omogućeno kreiranje odobrenja za pojedine artikle koji se kreiraju iz primki ili stavki knjige ulaznih računa, dok je povrat artikala moguće kreirati iz primke i otpremnice.
Dokumenti su vezani tako da je u svakom trenutku moguće imati uvid za koje dokumente je kreirano odobrenje ili je vraćen artikl na skladište.
Više o odobrenjima i povratu artikala možete pročitati ovdje.
Razne funkcije
- Evidentiranje svih partnera i dobavljača
- Razni izvještaji i analize
- Lista ponuda i računa (IRA)
- Jednostavna promjena postavki aplikacije – jednostavna i napredna verzija aplikacije
Više o funkcijama možete pročitati ovdje.
Nadogradnje
- Praćenje zakonskih promjena
- Prilagodba jezika i lokalizacija
- Korekcija izvještaja i memoranduma
- Individualne nadogradnje po želji i potrebi korisnika
- […]
Izvještaji
Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih računa i dokumentacije, do analize učinka djelatnika, skupnih računa, te uvid u detaljne statistike odabirom višestrukih kriterija.
Više o izvještajima pročitati ovdje.