Aplikativno rješenje za poliklinike i medicinske ustanove, Mag Poliklinika, brzo je i pouzdano rješenje za vođenje i praćenje kompletnog poslovanja specijalističkih ordinacija i polikliničkih ustanova, svih vrsta i veličina.
Program za vođenje pacijenata jednostavna je i brza pomoć koja će u potpunosti zamijeniti ručnu evidenciju pacijenata i pregleda, ručno vođenje poslovanja, izradu izvještaja, te je nezaobilazna pomoć u donošenju poslovnih odluka.
Recepcija naručuje i zaprima pacijente, liječnici ih pregledavaju i izdaju im nalaze, te upućuju u druge ordinacije ili ih se otpušta. Na kraju se izdaju računi koje je moguće fakturirati prema HZZO-u ili bilo kojoj drugoj osiguravajućoj kući.
Pogledajte ovdje tko sve koristi aplikaciju Poliklinika
Potpisivanjem Ugovora s Ministarstvom zdravstva o poslovnoj suradnji u projektu informatizacije primarne zdravstvene zaštite CEZIH-a, za djelatnosti 2xxxxxx – IZVANBOLNIČKO SPECIJALISTIČKO KONZILIJARNA ZAŠTITA (G9), Mag informatika je završila proces povezivanja aplikacije s centralnim zdravstvenim sustavom.
Uvoz postojećih podataka
Ukoliko su neki podaci partnera ili osoba na primjer, vođeni u nekom drugom programu tj. u bilo kakvom elektronskom obliku, nudimo mogućnost uvoza podataka u aplikaciju, kako novi korisnici ne bi morali ponovo unositi mnoštvo podataka.
Naručivanje pacijenata
Naručivanje pacijenata odvija se na brz i jednostavan način, prilikom čega se ima uvid u raspored svih postojećih ordinacija, čime teško može doći do preklapanja termina više pacijenata.
Više o naručivanju pacijenata možete pročitati ovdje.
Prijem pacijenata i aktivna lista
Prilikom dolaska pacijenta, radi se prijem pacijenta, te svi korisnici aplikacije točno znaju u kojem trenutku određeni pacijent ima pregled u kojoj ordinaciji.
Nakon dolaska i prijema pacijenta u polikliniku, on se automatski stavlja na aktivnu listu pacijenata. Na njoj se nalaze svi pacijenti koji su trenutno u obradi, radi im se pretraga/pregled, nije im izdan račun ili nalaz itd.
S aktivne liste moguće je kreirati sve potrebne pretrage i dokumente koji se izdaju pacijentu nakon otpusta.
Više o aktivnoj listi pacijenata možete pročitati ovdje.
Interne uputnice
Omogućeno je izdavanje internih uputnica. Služe za upućivanje pacijenta prema ordinacijama unutar poliklinike za koje je izdana interna uputnica.
Pretrage
Sve pretrage je moguće kreirati preko aktivne liste pacijenata nakon što pacijent dođe u polikliniku. Sve pretrage unose se preko aktivne liste pacijenata i prikazuju se u kartonima pacijenata.
Više o pretragama možete pročitati ovdje.
Izvještaji
Pomoću izvještaja unaprijedite svoje poslovanje i poboljšajte svoje poslovne odluke. Od ispisa raznih računa, nalaza i ostalog, do analize učinka liječnika, te skupnih računa.
Više o izvještajima možete pročitati ovdje.
Prilagodba ispisa
Svaki ispis prilagođen je jednostavnom korištenju i ispisu na pisač. Ispis izvještaja, računa i ostalih dokumenata moguće je prilagoditi svakom korisniku, prema individualnim zahtjevima i potrebama, s vlastitim logotipom i dodatnim jedinstvenostima koje se zatraže.
Dodatni moduli i nadogradnje
Ukoliko je potrebno napraviti nešto novo, funkciju koju trenutno aplikacija ne posjeduje, prilagodbu za vlastiti poslovni proces, korekciju PDV-a za posebno tržište i drugo, slobodno nas kontaktirajte.
Svim klijentima izlazimo u susret i izrađujemo potrebne nadogradnje aplikacije.
HZZO i ugovorni partneri
Neovisno o tome radite li sa HZZO-om, nekom drugom osiguravajućom kućom ili uopće ne primate pacijente osiguravajućih kuća, imamo rješenje s raznim kategorijama računa, sadržajem i obračunom.
Nalazi
Na nalaz se povlače osnovni podaci pacijenta. Potrebno je unijeti podatke nalaza, te je moguće povući već gotove blokove teksta ili predloške nalaza kako bi se skratilo vrijeme pisanja teksta nalaza koji se učestalo ponavljaju.
Više o nalazima možete pročitati ovdje.
Izdavanje računa
Bez izdavanja računa nije moguće poslovati. Omogućena je kontrola uplata, evidencija dugovanja klijenata, praćenje kompletnog poslovanja itd. Postoji mogućnost prilagodbe izgleda računa vlastitim potrebama, te nakon konzultacija s našim stručnjacima, vjerujemo da ćete biti zadovoljni stupnjem automatizma izrade računa.
Više o fakturiranju možete pročitati ovdje.
Blagajničko poslovanje
Automatsko kreiranje uplatnica događa se s evidencijom uplata računa. Mogućnost kreiranja više blagajni ovisno o načinima plaćanja. Ručno kreiranje isplatnica prilikom izdavanja novca iz blagajne. Kreiranje blagajničkih izvještaja, te povezivanje uplatnica i isplatnica s izvještajem.
Više o blagajničkom poslovanju možete pročitati ovdje.
Oftalmologija
Unutar aplikacije moguće je kreirati oftalmološke nalaze sa svima stavkama podijeljenim prema izbornicima u koje se podaci unose i ispisuju na nalaz.
Iz oftalmološkog nalaza moguće je evidentirati podatke biometrije i unijeti podatke pregleda za lasersko skidanje dioptrije pacijenta.
Više o oftalmologiji možete pročitati ovdje.
Hemodijaliza
Modul hemodijalize je posebno razvijen za klijente kojima je upravo to primarna djelatnost. Jednostavno kreiranje liste računa pomoću čarobnjaka, fakturiranje računa prema HZZO-u i detaljno praćenje pacijenata s posebnim naglaskom na hemodijalizu čini ovaj modul idealnim za sve poliklinike slične djelatnosti.
Više o hemodijalizi možete pročitati ovdje.
Fizikalna terapija
Aplikacija nudi raspored naručivanja pacijenata na fizikalnu terapiju. Naručivanje pacijenata na terapiju smanjuje mogućnost poklapanja više od dozvoljenih termina u isto vrijeme. Prati se datum, vrijeme i vrsta fizikalne terapije, te je moguće zakazivati cijeli ciklus terapije ovisno o njenom trajanju.
Više o fizikalnoj terapiji možete pročitati ovdje.
Medicina rada
Omogućeno je kreiranje svjedodžbi, uvjerenja i potvrda o osposobljavanju radnika. Dokumentacija se kreira s lakoćom, dio podataka se automatski popunjava dok je ostale moguće unijeti, odabrati i mijenjati po potrebi.
Također je moguće ispisivati crvene PZZ uputnice ukoliko se pacijent mora uputiti u neku drugu ustanovu na zatražene pretrage.
Više o medicini rada možete pročitati ovdje.