Postavke programa
- Svi matični podaci ustanove na jednom mjestu
- Mogućnost rada s više lokacija vezanih za korisnike aplikacije
- Unos opisa plaćanja i iznosa uplata za naloge
- Mogućnost povlačenja broja ustanove i člana u poziv na broj naloga
- Unos broja kopija naloga za članove
- Odabir boja prikaza rasporeda, te određivanje početka i završetka radnog vremena za prikaz rasporeda
- Definiranje broja zastupnika i vijećnika ovisno o broju članova
Katalozi
- Članovi
- Ustanove
- Raspored
- Zvanja temeljem diplome
- Prava zvanja
- Funkcije
- Korisnici
- Krediti
- Tužbe
- Parnični troškovi
- Ovrhe
- Opći katalozi
Opći katalozi
- Dodavanje, uređivanje i brisanje zapisa
- Podjela kataloga u manje cjeline
- Tipovi ustanova
- Regije, države, županije, mjesta
- Banke
- Tipovi stavaka tužbi i ovrha
- Aktivnosti
- Statusi članova
- Info linije
- Načini plaćanja
- Porezne stope
- Vrste rasporeda
- Funkcije osoba u ustanovama
Raspored
- Ispis rasporeda
- Prikaz tjednog i dnevnog rasporeda
- Mogućnost različitih intervala prikaza (5, 10, 15, 30, 60 minuta)
- Osvježavanje prikaza kalendara
- Mogućnost proširivanja ili smanjivanja polja za prikaz
- Mogućnost prikaza zakazanih termina u obliku tabličnog prikaza
- Upisivanje naslova kreiranja termina
- Odabir početka i završetka termina s datumom
- Odabir vrste termina
- Odabir podsjetnika s vremenom i datumom
- Mogućnost odgađanja podsjetnika s odabirom vremenskog perioda
- Omogućena opcija potvrde podsjetnika ili potvrda svih prikazanih podsjetnika
- Odabir stavke unutar prozora podsjetnika, te mogućnost otvaranja kreiranog termina
- Unos dodatnog opisa termina
- Izmjena naručenih termina
- Jednostavno i napredno pretraživanje
Lista naloga za plaćanje
- Prozor liste naloga za ispis
- Mogućnost osvježavanja liste kreiranih naloga
- Mogućnost označavanje naloga koji se žele ispisati
- Mogućnost promjene osnovnih podataka naloga
- Omogućena promjena cijene prije ispisa naloga
- Omogućen odabir vrste ispisa naloga (memorandum s nalogom, beskonačni s talonom, beskonačni kopirni, A4 obrazac s talonom, A4 obrazac beskonačni)
- Omogućen odabir pozicije ispisa
- Mogućnost uređivanje, dodavanje i brisanje zapisa iz liste kreiranih naloga
- Mogućnost kreiranja duplikata naloga
Lista naljepnica
- Aktivna lista naljepnica za ispis
- Snimanje liste naljepnica u novu ili postojeću listu
- Povlačenje već kreiranih lista naljepnica
- Brisanje liste naljepnica ili pojedinačno brisanje odabranog zapisa
- Prikaz aktivne liste naljepnica iznad svih otvorenih prozora
- Odabir pojedinačnih podataka i brzi odabir svih zapisa za ispis
- Ispis zapisa na manje dimenzije naljepnica ili filtriranje po županijama
- Ispis zapisa na veće dimenzije naljepnica ili filtriranje po županijama
- Prikaz ispisanih i neispisanih zapisa
Statistika i izvještaji
- Ispis članova po županijama
- Ispis broja članova po regionalnim vijećima prema vrsti ustanove i po znanstveno/nastavnim zvanjima
- Ispis broja članova po pravim zvanjima, znanstveno/nastavnim zvanjima i stručnoj spremi
- Ispis članova po datumu i mjesecu rođenja datumu učlanjenja i isčlanjenja, po ustanovama, funkcijama u regiji, itd…
- Ispis članova po ostalim zvanjima
- Ispis članova po spolu
- Excel izvoz podataka članova i ustanova
- Kreiranje Excel mailing liste
Ostalo
- Povezivanje korisnika aplikacije s lokacijom snimanja podataka u bazu
- Prijavom korisnika u sustav prikazat će se podaci snimljeni u lokaciju vezanu za prijavljenog korisnika
- Određivanje cijena po statusu članova
- Mogućnost izvoza podataka u obliku CSV datoteka (članovi, isključeni članovi, uloge članova)
- Mogućnost odabira opcije uvećanja godina staža za godine provedene u članstvu za sve članove odjednom
- Definiranje broja zastupnika i vijećnika ovisno o broju zaposlenika ustanove
- Mogućnost pomicanja, prikaza i sakrivanja pojedinih stupaca kataloga
- Opcija označavanja zapisa unutar svih kataloga, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (drag and drop opcija)
- Evidencija povijesti promjena po katalozima/dokumentima
- Automatizirani brojači dokumenata
- Zaključavanje aplikacije
- Mogućnost rada aplikacije s više jezika
Izgled prozora
- Jednostavan i intuitivan dizajn programa
- Jednostavnost korištenja
- Jednostavna instalacija na hrvatskom jeziku
- Mali zahtjevi za opremom
- Glavni prozor
- Trake s alatima
- Statusna traka
- Traka prečaca
- Padajući izbornici
Pretraživanje podataka
- Napredne mogućnosti pretraživanja
- Prozor za pretraživanje
- Odabir podataka za pretraživanje
- Poništavanje pretraživanja
- Odabir više kriterija pretraživanja
- Prikaz pronađenih podataka
Ispis podataka
- Mogućnost ispisa dokumenata na različite pisače
- Pregled prije ispisa
- Mogućnost direktnog ispisa na pisač (bez pregleda)
- Izvoz podataka u PDF format
- Izvoz podataka u Excel
- Prikaz više stranica odjednom
- Zumiranje prikaza
- Alatna traka ispisa
- Navigacija po ispisu
Tablični prikaz podataka
- Podaci prikazani u tabličnom obliku
- Promjena širine stupaca
- Sortiranje podataka
- Promjena redoslijeda stupaca
- Grupiranje podataka
- Prilagodba prikaza podataka
- Različiti načini prikaza istog skupa podataka
- Resetiranje prikaza podataka
Članovi
- Prikaz podataka svih članova na jednom mjestu
- Jednostavna i napredna pretraga članova odabirom više kriterija pretraživanja
- Odabirom pojedinog člana pregled aktivnih i neaktivnih funkcija s razdobljem trajanja
- Pretraga članova po funkcijama
- Izvoz podataka članova filtriranih prema funkcijama u Excel ili ispis podataka imenika
- Opcija označavanja članova, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Prikaz broja aktivnih članova odabirom datuma, te mogućnost filtriranja članova prema ustanovi
- Mogućnost dodavanja članova u listu za ispis naljepnica s podacima članova (određeni članovi ili svi uneseni)
- Mogućnost kreiranja naloga za plaćanje po članovima ili ustanovama
- Omogućen izvoz podataka članova u Excel tablicu (pojedinačni članovi ili podaci svih članova)
- Mogućnost kreiranja naloga za uplatu iz podataka pojedinog člana
- Automatski unos članskog broja ili mogućnost ručnog unosa
- Evidencija plaćanja članarina odabirom datuma
- Evidencija zanimanja i zvanja
- Unos iznosa i opisa plaćanja koji će se povlačiti na naloge za plaćanje kreirane za tog člana
- Evidencija poslovnih podataka članova
- Povezivanje pojedinog člana s ustanovom
- Omogućeno uključivanje opcije ukoliko član prima poštu na adresu ustanove
- Mogućnost odabira na koju adresu član prima poštu
- Evidencija radnog staža
- Mogućnost odabira više funkcija člana s određivanjem primarnih i sekundarnih funkcija u ustanovi
- Mogućnost isključenja člana s datumom i razlogom isključenja
- Evidencija aktivnosti i statusa članova
- Evidencija i pregled izdanih kredita iz podataka pojedinog člana
- Prilikom isključivanja člana prikazuje se upozorenje ako član nije otplatio kredit do kraja
- Evidencija svih kreiranih naloga za pojedinog člana
- Mogućnost evidentiranja jedne ili više uplata za pojedini nalog
- Automatsko označavanje naloga kao plaćenog nakog podmirenja cjelokupnog iznosa naloga
- Jednostavan odabir prikaza kreiranog naloga za plaćanje
Ustanove
- Pregled svih kreiranih ustanova na jednom mjestu
- Ispis podataka pojedine ustanove, odabranih ustanova ili svih ustanova u bazi podataka
- Jednostavna i napredna pretraga ustanova odabirom više kriterija pretraživanja
- Opcija označavanja ustanova, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Mogućnost dodavanja ustanova u listu za ispis naljepnica s podacima (određene ustanove ili sve unesene)
- Omogućen izvoz podataka ustanova u Excel tablicu (pojedinačne ustanove ili podaci svih ustanova)
- Mogućnost dodavanja svih članova vezanih za ustanovu u listu nalog za plaćanje
- Evidencija podataka ustanove
- Preuzimanje definicije broja vijećnika i zastupnika definiranih u postavkama programa
- Unos podataka djelatnika ustanove s kontakt podacima
- Automatsko povlačenje članova koji kao primarnu funkciju imaju odabrano saborski zastupnik
- Mogućnost otvaranja podataka članova
- Podjela članova prema aktivnim i neaktivnim, te mogućnost uređivanja podataka
Evidencija kredita
- Pregled svih kreiranih kredita na jednom mjestu
- Jednostavna i napredna pretraga kredita odabirom više kriterija pretraživanja
- Opcija označavanja zapisa, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Omogućen izvoz podataka kredita u Excel tablicu (pojedinačno ili podaci svih kreiranih kredita)
- Mogućnost odabira tipa kredita, banke i unosa iznosa kredita
- Povezivanje kredita s određenim članom
- Odabir datuma prve rate, te trajanje kredita u mjesecima
- Mogućnost evidencije neredovite otplate kredita s razlogom kašnjenja
- Evidencija zadnje uplate s odabirom datuma za mogućnost dobivanja sljedećeg kredita
- Evidencija parničnih troškova, uplata i ostalih troškova
- Evidencija svih odvjetničkih troškova
- Uključivanje opcije nemogućnosti dobivanja kredita
- Mogućnost evidentiranja kreirane tužbe s odabirom datuma
Evidencija tužbi
- Pregled svih kreiranih tužbi na jednom mjestu
- Jednostavna i napredna pretraga tužbi odabirom više kriterija pretraživanja
- Opcija označavanja zapisa, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Omogućen izvoz podataka tužbi u Excel tablicu (pojedinačno ili podaci svih kreiranih tužbi)
- Prozor pregleda tužbi skupnih tužitelja s pretragom
- Prozor pregleda tužbi skupnih tuženika s pretragom
- Prozor pregleda tužbi filtriranjem po statusu stavaka tužbe s pretragom
- Vezanje tužbe za pojedinog člana
- Opcija uređivanja podataka člana
- Odabir razloga i godine tužbe
- Unos jedne ili više stavki tužbe
- Mogućnost uređivanja dodanih stavki, te brisanja istih
- Evidencija pravne ustanove, sudaca i odvjetnika
- Evidencija troškova odvjetnika odabirom datuma, iznosa i opisa plaćanja
- Mogućnost evidencije povrata troškova
- Automatski izračun troškova odvjetnika i povrata sredstava
- Mogućnost odabira rješenja tužbe s opisom
- Mogućnost kreiranja skupne tužbe odabirom skupnih tužitelja ili skupnih tuženika
- Mogućnost dodavanja dodatnih članova kao tužitelja ili ustanova kao tuženika
- Uređivanje podataka tuženika i tužitelja
- Omogućen odabir odvjetnika za pojedinog člana tužitelja
- Evidencija troškova za svakog odvjetnika zasebno
- Kreiranje ovrhe iz kreiranje tužbe
Evidencija ovrha
- Pregled svih kreiranih ovrha na jednom mjestu
- Opcija označavanja ovrha, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Automatsko povlačenje podataka tužbe ukoliko se ovrha veže na tužbu
- Mogućnost kreiranje ovrhe za skupne tužitelje i tuženike
- Dodavanje, uređivanje i brisanje podataka tužitelja i tuženika
- Mogućnost dodavanja više osoba i ustanova u ovrhu
- Dodavanje jedne ili više stavaka ovrhe
- Mogućnost uređivanja i brisanja dodanih ovrha
Nalozi za plaćanje
- Evidencija svih kreiranih naloga na jednom mjestu
- Opcija označavanja naloga, te povlačenja podataka izravno u Excel tablicu (opcija drag and drop)
- Mogućnost jednostavnog i naprednog pretraživanja kreiranih naloga
- Različite boje naloga ovisno da li su plaćeni ili ne
- Mogućnost ručnog kreiranja naloga za plaćanje
- Mogućnost odabira podataka primatelja definiranih u postavkama programa
- Odabir podataka unesenih članova u polja uplatitelja
- Mogućnost pražnjenja polja za novi unos
- Dodavanje kreiranog naloga u listu naloga
- Omogućen odabir vrste ispisa naloga
- Pregled prije ispisa samog naloga sa izvozom podataka u PDF i Excel format
Postavke obrazaca za plaćanje
- Postavke obrazaca za plaćanje
- Odabir pojedinog obrasca za prilagodbu ispisa
- Određivanje izgleda obrazaca pomicanjem polja uključujući i polja za ispis
- Omogućeno pomicanje polja u svim smjerovima
- Opcija snimanja promjena
- Odabir formata obrasca
Scroll to top