Blagajničko poslovanje

Blagajničko poslovanje omogućava kreiranje više različitih blagajni ovisno o načinima plaćanja.

Svaka blagajna se veže s blagajničkim izvještajem, te se iz nje automatski izračunava i povlači početno stanje na određeni dan, te ukupan primitak i izdatak blagajne u tekućoj godini.

Kroz blagajnu je moguće podesiti brojače uplatnica i isplatnica jer se svaki takav kreirani dokument veže na pojedinu blagajnu.

Blagajna je bitna kod odabira uplate plaćanja po određenom računu kako bi se točno znalo stanje blagajne.

Blagajnički izvještaji

Blagajnički izvještaj se kreira svaki dan, te se u njega automatski povlači početno stanje blagajne. Povlačenjem uplata i isplata za određeni datum, aplikacija automatski puni listu uplatnica i isplatnica s odabirom blagajne za koju se kreira izvještaj.

Izvještaj se zaključuje na kraju radnog dana nakon što su kreirane sve uplatnice i isplatnice. Onemogućeno je kreiranje blagajničkog izvještaja za sljedeći dan dok prethodni izvještaj nije zaključen zbog stanja blagajne.

Uplatnice

Uplatnice se automatski kreiraju prilikom evidentiranja uplate po određenom računu. Ovisno o datumu uplate kreirat će se uplatnica s tim datumom.

Uplatnice je moguće i ručno kreirati, povezati ih s pacijentom ili partnerom, iznosom, svrhom plaćanja, te je potrebno odabrati blagajnu u koju ide uplata.

Zaključivanjem blagajničkog izvještaja uplata će se automatski povezati s izvještajem koji je kreiran za taj datum.

Isplatnice

Kroz aplikaciju je omogućeno ručno kreiranje isplatnica. Svaka isplatnica (I) se veže za određenu blagajnu i prikazuje se u blagajničkom izvještaju, te poprima drugačiju slovčanu oznaku kako bi se razlikovala od uplatnica (U).

Isplatnicu je potrebno povezati s pacijentom ili partnerom, iznosom, svrhom plaćanja, te je potrebno odabrati blagajnu iz koje ide isplata.

Zaključivanjem blagajničkog izvještaja isplata će se automatski povezati sa izvještajem koji je kreiran za taj datum.